Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingového mixu společnosti
Kaňa, Vojtěch ; Svobodová, Pavla (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářská práce je rozbor marketingového mixu společnosti AUTOMARKET TRUCKS s.r.o. Celá práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část vymezuje základní teoretické pojmy z hlediska marketingu. Druhá část představuje samotné truck centrum, rozebírá jeho zákazníky a trhy, na kterých se pohybuje. Poslední část práce obsahuje navrhované změny marketingové strategie této společnosti.
Marketingový plán pro letoun L410 NG společnosti Aircraft Industries, a.s.
Juráková, Hana ; Mertl, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro letoun L 410 NG, vyráběný firmou Aircraft Industries a.s. První část práce zahrnuje obecné teoretické poznatky, zaměřující se na proces sestavení plánu pomocí rozboru vnějšího okolí SLEPTE, Porterova modelu pěti konkurenčních sil, analýzy SWOT a marketingového mixu 5P. Ve druhé analytické části je tato základní teorie aplikována na uvedenou firmu. V závěrečné části práce jsou na základě zjištěných fakt a výsledků analýz navrhnuty jednotlivé kroky nového marketingového plánu včetně nákladů a časového harmonogramu.
Marketingový mix společnosti DOG production s.r.o.
Bartáková, Veronika ; Tomeček, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix společnosti DOG production“ je rozbor jednotlivých nástrojů marketingového mixu a návrh vhodného řešení této problematiky. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První teoretická část rozebírá základní termíny marketingu. Druhá praktická se zaměřuje na společnost DOG production s.r.o., její poslání, rozbor jednotlivých prvků marketingového mixu, specifikaci trhu, na kterém společnost operuje a definuje zahraniční trh, kam se plánuje uchýlit. Východiskem bakalářské práce je definování správných marketingových rozhodnutí na základě výsledků analýzy společnosti.
Návrh marketingového mixu společnosti
Kaňa, Vojtěch ; Svobodová, Pavla (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářská práce je rozbor marketingového mixu společnosti AUTOMARKET TRUCKS s.r.o. Celá práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část vymezuje základní teoretické pojmy z hlediska marketingu. Druhá část představuje samotné truck centrum, rozebírá jeho zákazníky a trhy, na kterých se pohybuje. Poslední část práce obsahuje navrhované změny marketingové strategie této společnosti.
Marketingový mix společnosti DOG production s.r.o.
Bartáková, Veronika ; Tomeček, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingový mix společnosti DOG production“ je rozbor jednotlivých nástrojů marketingového mixu a návrh vhodného řešení této problematiky. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První teoretická část rozebírá základní termíny marketingu. Druhá praktická se zaměřuje na společnost DOG production s.r.o., její poslání, rozbor jednotlivých prvků marketingového mixu, specifikaci trhu, na kterém společnost operuje a definuje zahraniční trh, kam se plánuje uchýlit. Východiskem bakalářské práce je definování správných marketingových rozhodnutí na základě výsledků analýzy společnosti.
Marketingový plán pro letoun L410 NG společnosti Aircraft Industries, a.s.
Juráková, Hana ; Mertl, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro letoun L 410 NG, vyráběný firmou Aircraft Industries a.s. První část práce zahrnuje obecné teoretické poznatky, zaměřující se na proces sestavení plánu pomocí rozboru vnějšího okolí SLEPTE, Porterova modelu pěti konkurenčních sil, analýzy SWOT a marketingového mixu 5P. Ve druhé analytické části je tato základní teorie aplikována na uvedenou firmu. V závěrečné části práce jsou na základě zjištěných fakt a výsledků analýz navrhnuty jednotlivé kroky nového marketingového plánu včetně nákladů a časového harmonogramu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.